fredag 24 augusti 2007

Dagens tips...

...för om du vill ha många besökare på din blogg är: sex!!!!

Jag säger bara det: sex!

Oj,oj,oj! Wow! Det är så håret på armarna (!) krullar sig! Vilket lyckat test, alltså! Jag har kommit på er alla, för vad det är ni EGENTLIGEN vill läsa om!

En länk från mitt förra blogginlägg var just ordet "sex". Det visar sig att det har slagit ordet "ordspråk" som sökord för att komma till min blogg!

Är det små snuskpellar/lisor som sitter och bloggar runt om i vår värld? Om man bor i Oman så är man mer intresserad än andra för därifrån har det kommit minst 3 st som titta på inlägget. Samma person eller olika vet jag inte. Men det är ju lite mer skyddat om du bor där än till exempel i Endre på Gotland, eller i Skott (!) Jämtland. Det är nog inte så många som bor på just de orterna! Avslöjade på kammaren mitt under akten!

Fast ännu fler har dolt sig bakom epitetet "unknown". Så just du, okände, är den snuskigaste av dem alla, bara så att du vet det.

Eftersom jag hade med ordet "älskog" så visar det ju på att just "sex" verkar vara mer relevant, även om jag ju tycker att just älskog är mer romantiskt. Så romantiska verkar ju dessa bloggare inte vara! Eller...?! Ett annat ord som innefattar både det ena och det andra kan ju som förslaget i SvD, vara ordet "knälska". Det är ju sammansatt av orden knulla + älska. "För det är ju så vi vill ha det i sängen", som ordföreslagaren skriver.

Jaja, nog om detta. Alltid får vi veta något nytt varje dag. Ibland blir vi förvånade, förskräckta och ibland bara likgiltiga. Men hellre föredrar jag då förvånad och förskräckt än likgiltig, eftersom det senare är så väldigt slätstruket, torrt och tråkigt.

För att anspela på sex då, som verkar vara så intressant för alla, så avslutar jag med en sanning av Albert Einstein, fast han kanske hade något annat fysiskt, kemiskt i sitt sinne än sex, när han sa:
"Fantasi är viktigare än kunskap"

...eller vem vet, han kanske hade ett helt fantastiskt sexliv...
(de kinesiska tecknens betydelse: att älska, att ha tur)

Andra svenska bloggar om: , , , , , , , , , , ,

1 kommentar:

Linda sa...

Det ska jag köra på sj-bloggen. Snyggt också att du fick länkar till andra bloggar om sex osv i samband med inlägget :-)