onsdag 5 december 2007

För dig som...

...gillar att cykla i naturen och i andra länder, så ska du gå in på brorsans nya blogg, se under mina länkar "för okulär besiktning". Jätteintressant! Nyss uppstartad, så besök ofta framöver för att få nya vyer!

För övrigt så har jag återigen missat att svägerskan fyllde år 30 november...typiskt. Måste i efterhand skicka ett grattiskort, såklart. Skäms på mig.

Har nu påbörjat det nya arbetet. Det är SAS gamla kundtjänst som suttit i lokalerna. Helt uppfräschade och mycket tilltalande och ombonade. Utmärkt att tillbringa tid i för att utföra det jobb jag har att göra! Toppen!

Även tillgång till träning finns i samma hus som jag arbetar! Också ett plus naturligtvis eftersom det är något som ligger i mitt intresse! Nära till butiker, apotek o s v är självklart en fördel, om något måste uträttas akut. Och sist men inte minst, så verkar det vara hur trevliga medarbetare som helst. Mycket nybyggaranda, men säkert också genuint intresse och förmåga att leverera även senare. Kul och fantastiskt!

Nu stundar annat för dagen!
Tjing!

Men du, glöm inte att gå in på nya blogg-länken till vänster! Just det!

Andra svenska bloggar om: , ,

Inga kommentarer: